Reklamácia poštou alebo prepravnou spoločnosťou - tovar pripravte a bezpečne zabaľte, priložte čislo reklamácie (ak ste si nevygenerovali reklamáciu online priložte list s popisom závad), priložte kópiu nákupného dokladu a Vašu spätnú adresu. Číšlo bankového účtu v tvare IBAN, prípadne žiadosť o poukázanie peňazí poštovou poukážkou pre prípad vrátenia peňazí. Odovzdajte tovar na poštu alebo prepravnú spoločnosť. Kupujúci bude o priebehu a vybavení reklamácie informovaný e-mailom, ktorý uviedol v žiadosti o reklamáciu.
Prosím, neposielajte tovar na dobierku, takéto zásielky nepreberáme.
K4FIN, s.r.o.
Bystrická 25/D
841 07 Bratislava
Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí vyplniť formulár a tovar odoslať na našu adresu.
Prosím neposielajte tovar na dobierku, takéto zásielky nepreberáme.
K4FIN, s.r.o.
Bystrická 25/D
841 07 Bratislava