Reklamácie a vrátenie tovaru

Reklamácie

Reklamácia poštou alebo prepravnou spoločnosťou - tovar pripravte a bezpečne zabaľte, priložte čislo reklamácie (ak ste si nevygenerovali reklamáciu online priložte list s popisom závad), priložte kópiu nákupného dokladu a Vašu spätnú adresu. Číšlo bankového účtu v tvare IBAN, prípadne žiadosť o poukázanie peňazí poštovou poukážkou pre prípad vrátenia peňazí. Odovzdajte tovar na poštu alebo prepravnú spoločnosť. Kupujúci bude o priebehu a vybavení reklamácie informovaný e-mailom, ktorý uviedol v žiadosti o reklamáciu.

Prosím, neposielajte tovar na dobierku, takéto zásielky nepreberáme.

Tovar zasielajte na:

K4FIN, s.r.o.
Zhorínska 33
841 03 Bratislava

Vrátenie tovaru

Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí vyplniť formulár a tovar odoslať na našu adresu.

Prosím neposielajte tovar na dobierku, takéto zásielky nepreberáme.

Tovar zasielajte na:

K4FIN, s.r.o.
Zhorínska 33
841 03 Bratislava